Podvozja osebna vozila in dostavna vozila
Ker imamo v Sloveniji najdaljšo tradicijo s proizvodnjo in industrijsko obnovo avtodelov podvozja za osebna vozila, vam v našem prodajnem programu nudimo kvalitetne rezervne dele za vsa vozila, ki jih lahko zasledimo na slovenskih in tujih trgih.
Na vse dele proizvedene oziroma obnovljene v našem podjetju vam dajemo 1 letno garancijo (brez omejitve prevoženih kilometrov).
Nudimo vam naslednje dele:
DELI PREDNJEGA PODVOZJA
|
KONČNIK VOLANA
- Lega na avtomobilu: prednje podvozje pri kolesu (del krmilnega mehanizma).
- Kako čutimo zračnost: Slaba odzivnost koles glede na zasuk volana, slaba kontrola nad vozilom, možnost manjšega ropota.
|
|
ROKA - KRAK
- Lega na avtomobilu: prednje podovzje pri kolesu, funkcionalno je del namenjen držanju prednjih koles.
- Kako čutimo zračnost: pri vožnji po neravninah (luknjah) slišimo ropot rahlih ali močnejših udarcev, pri speljevanju iz mesta nam avto uhaja v svojo smer, obraba prednjih platišč.
|
|
DROG STABILIZATORJA
- Lega na avtomobilu: Prednje in zadnje podvozje, vpetje na stabilizator drog. Funkcija: blaženje udarcev, ki se pojavljajo pri vožnji po neravninah.
- Kako čutimo zračnost: pri vožnji po neravninah (luknjah) slišimo ropot rahlih ali močnejših udarcev.
|
|
VZVOD KONČNIKA
- Lega na avtomobilu: prednje podovzje med letvijo volana in zunanjim volanskim končnikom.
- Kako čutimo zračnost: Med premikanjem volana čutimo zračnost.
|
|
SILENT BLOK (“GUMI PUŠA”)
- Lega na avtomobilu: Sestavni del prednje ali zadnje roke-kraka.
- Kako čutimo zračnost: pri vožnji po neravninah (luknjah) slišimo ropot rahlih ali močnejših udarcev, pri speljevanju iz mesta nam avto uhaja v svojo smer, obraba prednjih platišč.
|
|
ZGLOB (ROKE, KRAKA)
- Lega na avtomobilu: Sestavni del prednje roke-kraka-vilice.
- Kako čutimo zračnost: pri vožnji po neravninah (luknjah) slišimo ropot rahlih ali močnejših udarcev, pri speljevanju iz mesta nam avto uhaja v svojo smer, obraba prednjih platišč.
|
|
KRIŽ VOLANA
- Lega na avtomobilu: sestavni del volanskega mehanizma, med volanskim obročem in volansko letvijo.
- Kako čutimo zračnost: Pri zasuku volana čutimo neenakomeren in netekoč premik, čutimo kot da se nekaj “zatika”, v najslabšem primeru celo popolna blokada premika volanskega obroča.
|
|
NOSILEC KARDANA
- Lega na avtomobilu: Med prednjim in zadnjim diferencialom avtomobila, predvsem pri 4 pogonskih avtomobilih.
- Kako čutimo zračnost: Nastajanje ropota, ki je odvisen od hitrosti vrtenja diferenciala.
|
DELI ZADNJEGA PODVOZJA
|
ZADNJA PREMA - za vozila CITROEN in PEUGEOT
- Lega na avtomobilu: Zadnji del avtomobila, povezuje levo in desno stran avtomobila (nahaja se med levim in desnim kolesom)
- Kako čutimo zračnost: Nepravilne reakcije zadnjega dela avtomobila, levo ali desno kolo stoji rahlo postrani, obraba pnevmatik, rahlo “škripanje”.
|
|
ROKA ZADNJE PREME
- Lega na avtomobilu: Zadnji del avtomobila, drži zadnje kolo (levo ali desno)
- Kako čutimo zračnost: Nepravilne reakcije zadnjega dela avtomobila, levo ali desno kolo rahlo stoji postrani, obraba pnevmatik, rahlo “škripanje”.
|
|
NOSILEC ZADNJE PREME (“GUMI PUŠA”)
- Lega na avtomobilu: Zadnji del avtomobila, vpetje v mostu (vse skupaj pritrjeno na karoserijo avtomobila)
- Kako čutimo zračnost: Nepravilne reakcije zadnjega dela avtomobila, obraba pnevmatik, rahlo “škripanje”, ropotanje.
|
|
OČESNI ZGLOB
- Lega na avtomobilu: Zadnji del avtomobila, vpetje v zadnji roki (v pestu)
- Kako čutimo zračnost: Nepravilne reakcije zadnjega dela avtomobila, obraba pnevmatik, rahlo “škripanje”, ropotanje.
|
Novice povezane s podvozji za OSEBNA in DOSTAVNA VOZILA: